پژوهش
چه کار میتوانیم برایتان انجام دهیم
پژوهش
آنانی که نمیخواهند بابت کارهای نکرده دیروز خود افسوس بخورند، برای پیشرفت امور امروز خود به پژوهش روی میآورند. درحقیقت برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از پژوهش نیست. پس به اعتقاد ما سازمانها و افراد بزرگ بدون پژوهش تصمیمگیری نمیکنند.
گام نخست ما برای ایجاد رابطه هدفمند با مشتری چیزی جز تأمین نیازهای او و کشف راه حل عملیاتی نیست و برای این اقدام نیازمند ابزار قدرتمندی چون پژوهش هستیم تا بتوانیم به یک تصمیم اثربخش برسیم.
برخی از خدمات الفبا هنر در خصوص انجام پژوهش های کمی، کیفی و آمیخته شامل موارد زیر است:
- طراحی و سازماندهی طرح های پژوهشی
- انجام مطالعات ارزیابی و امکانسنجی پروژهها
- انجام طرحهای نظرسنجی از مردم، مشتریان و تمامی مخاطبان سازمانها، مؤسسات و شرکتها
- انجام عملیات میدانی، تجهیز تیم پرسشگران و تکمیل پرسشنامه برای سازمانها، مؤسسات و شرکتها
- طراحی پرسشنامه
- گردآوری دادهها و اطلاعات بر اساس آخرین روشهای علمی با استفاده از ابزارهای نوین اطلاعاتی
سوابق
سوابق حرفه ای و اجرایی الفبا هنر در این زمینه:
- طرح پژوهشی "بررسی معيارها و الگوهاي سبك زندگي مشتريان ايران خودرو"
- طرح پژوهشی "سنجش رضایتمندی مشتریان از محصولات لبنی وارنا"
- طرح پژوهشی "بررسی نگرش، سبک زندگی و الگوهای رفتاری نسبت به هریک از برندهای ایران خودرو"
- طرح پژوهشی "سنجش رضایتمندی مشتریان از بستنی وارنا"
- طرح پژوهشی "اندازه¬گیری تصویر ذهنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ایران خودرو"
- طرح پژوهشی "برداشت ذهنی مخاطبان خاص از صنعت خودرو و ایران خودرو"
- طرح پژوهشی "ارزیابی مقایسهای سطح پوشش اخبار صنعت بیمه و بانک در رسانههای مکتوب"
- " طرح پژوهشی اندازه¬گیری تصویر ذهنی سازمان¬ها و مراکز خاص درباره تولیدات ایران خودرو"
- طرح پژوهشی "رضایت شهروندان از تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در تهران"
- طرح پژوهشی "اندازهگیری تصویر ذهنی ساکنان شهرکهای مجاور ایران خودرو"
- طرح پژوهشی "تحلیل محتوای نامهها و تلفنهای مردم در رسانههای قبل و بعد از انقلاب"