طراحی و گرافیک

چه کار میتوانیم برایتان انجام دهیم

– طراحی سایت و شبکه های اجتماعی

در دنیای کنونی که بسیاری از مشتریان زمان خود را در اینترنت سپری می کنند تا بتوانند نیازهای خود را برطرف نمایند؛ اهمیت داشتن وب سایت و اکانت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته منظور ما از اهمیتِ داشتن وب سایت، راه اندازی و طراحی سایت کاملا حرفه‌ای است که پاسخگوی نیازهای مشتری باشد و بر اعتبار کسب و کارتان بیفزاید. و این تیم متخصص الفباست که از قدم های اول طراحی سایت، تا پشتیبانی و ارتقای سئو و … در کنار شماست.

– طراحی بروشور و کاتالوگ

شما چه یک شرکت تازه تاسیس باشید چه صاحب یک سازمان و نهاد دولتی قطعا به کاتالوگ و بروشور برای کسب و کار خود نیاز خواهید داشت. طراحی کاتالوگ های معرفی محصول و تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها این امکان را میدهد تا با جذب مخاطبان به اهداف خود نزدیک تر شوند.

– طراحی یونیفرم سازمانی، لوگو و برند بوک

طراحی یک یونیفرم سازمانی، اطلاعات مختلفی درباره برند شما، به صورت داخلی در اختیار اعضای سازمان و شرکت و همچنین به صورت خارجی در اختیار شرکا و وابستگان شرکت شما و عموم مردم قرار می دهد. برند بوک در تبیین هویت، ارزش های بنیادین و خصوصیات برند شما نقش اساسی دارد. این مهم است که مخاطب با مشاهده یک رنگ یا شنیدن یک موسیقی برند شما را به یاد بیاورد!

– طراحی پوستر، بنر، کارت ویزیت و … 

کارت ویزیت شما اولین برداشتی است که بسیاری از مشتریان بالقوه از برند و کسب و کار شما خواهند داشت. بنر تبلیغاتی، پوستر و فلایر نیز از به صرفه ترین و کارآمد ترین شیوه های تبلیغاتی می باشند که پیام های خود را در قالب گرافیکی و با شیوه هنری ارائه می دهند. استفاده به جا از این ظرفیت ها در رشد کسب و کار تاثیر شگرفی دارد.

– طراحی تگ و هدایای تبلیغاتی

همه شرکت‌ها تمایل دارند که نام تجاری‌شان دائما در معرض دید مصرف‌کنندگان و مشتریان باشد. از این سو مشاغلی که از اقلام تبلیغاتی به عنوان استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند؛ به دنبال این هستند که برندشان برای مدت طولانی‌تری در ذهن مشتریان بماند. ایده های خلاقانه القبا برای ماندگاری نام برند شما، تضمینی برای این امر مهم است.

– تولید اینفوگرافیک و تیزر تبلیغاتی

استفاده از اینفوگرافیک، موشن گرافیک و تیزرهای تبلیغاتی نه تنها راهی جذاب برای بازاریابی کسب و کار شماست بلکه روشیست مطمئن برای ارائه سریع حجم زیادی از اطلاعات به مخاطب و فهم آسان آنها. تیم موشن گرافیک الفبا از ایده پردازی تا تولید و پخش نهایی این موارد را به عهده میگیرد تا شما در مدیریت کسب و کارتان آسوده خاطر باشید.

سوابق

سوابق حرفه ای و اجرایی الفبا هنر در این زمینه:

صفحات سرگرمی اجتماعی ما

ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید تا از اخبار و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید و به راحتی از خدمات ما بهره مند شوید.